søndag 2. september 2012

Markedsdag på Stjørdal



Markedsdag på Stjørdal`n J


I går var vi så heldige at vi fikk mulighet til å være med på åpent marked på Stjørdal`n J
Vi var 5 stk som representerte Hjelp Oss Å Hjelpe, vi stilte representanter fra både fra Nord- og Sør-Trøndelag J På forhånd var jeg personlig litt skeptisk til været, siden det var meldt en del regn.
I tillegg, da jeg stod opp viste graderstokken 3,5 grader, så jeg tok frem ullklær for å være forberedt.  
Men det viste seg at sola ville holde oss med selskap, og det ble en fin – og ikke minst regnfri dag på markedet! Og ullklærne kunne jeg nok spart meg i noen timer, men da vi skulle pakke ned, var de god å ha ;)



Hele 4 grader da jeg dro hjemmefra, det begynner å bli høst (om natta iallefall) ;)


Det ble noen hyggelige timer, der vi fikk solgt både vafler, kake, kaffe og saft, samtidig som vi fikk snakket med mange trivelige mennesker J Det var et koselig marked, med flere som var der for å selge brukte ting, men også noen fine hjemmelagde produkter. Jeg er selv veldig glad i gjenbruk, så jeg liker meg godt på slike markeder. Så passer det organisasjonen også, siden vi er veldig  for gjenbruk. Mottoet for markedet er “Gjenbruk er det beste forbruk”. 

Hvis jeg kan trekke frem et øyeblikk som jeg husker veldig godt fra dagen i går, så var det da vi holdt på å pakke ned, da det kom en liten jente og ga oss noen av lekene sine. Det var visst ikke med helt lett hjerte, men å høre en liten jente si” her kan dere få denne, så kan dere gi den til noen som trenger det”, er virkelig rørende J Jeg smeltet totalt!



Vi som var der for organisasjonen, trivdes veldig godt, det er alltid hyggelig å få slå av en prat. Det var siste markedet der, for i sommer, så det var flott at vi fikk mulighet til å komme J
Jeg vil på vegne av Hjelp Oss Å Hjelpe, få takke for at vi fikk komme på åpent marked!Takk til trivelige  Line Woldmo som er arrangøren J


Kunde aften
Åpent marked i Kjøpmannsgata 5, ved Smia  :)


Anette og Sigrid Beathe :) 



Anette, Kathrine , Sten Ove og Gunn Marit - gjengen som representerte Hjelp Oss Å Hjelpe denne dagen :)

Takk til den fine gjengen som jeg fikk være på marked sammen med; Anette, Gunn Marit, Sten Ove og Sigrid Beathe :)

Ønsker alle en fin søndag :)

- Kathrine -




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.