mandag 6. august 2012



Oppstart etter ferien, og familiedag :)



Nå er det altfor lenge siden jeg har oppdatert bloggen! Jeg har nok “stoppet litt opp” i ferien, vært i “feriemodus”, slik som mye annet i denne tiden.  

Men nå er jeg på tur tilbake fra feriemodus, til “hverdagsmodus”, så i dag har jeg vært en tur i lokalene for å sortere litt, og få litt oversikt over alt som har kommet inn siden sist jeg var der (det er så spennende å se alt det fine som kommer inn!). Det var godt å være tilbake, er en del dager (/uker) siden sist nå, kjenner at jeg har savnet å være i lokalene og gjøre litt nytte for meg, og møte nye mennesker der. 

Vi fikk sortert litt,  Camilla og jeg (en annen frivillig), samt tatt noen utleveringer. Godt å være i gang igjen! J

Vi har fortsatt stort behov for frivillige i organisasjonen, så om du har lyst, er det bare å ta kontakt med oss (mail eller pm på facebook). Vi trenger all den hjelp vi kan få! :) 

Det har vært aktiviteter i organisasjonen i sommer, men vi tenker likevel  å “starte opp” etter sommeren med å samle store og små til noe sosialt:

Kommende søndag ( 12.august kl.14:00) skal vi i Hjelp Oss Å Hjelpe – Trøndelag, arrangere en familiedag/”bli kjent dag” med aktiviteter for barna som ansiktsmaling, uteaktiviteter og mye mer. Det blir også grilling av pølser og kaffe med noe godt til.Dette koster ingenting, og alle er velkommen! Det er en fin mulighet for store og små til å bli kjent med nye mennesker, kanskje blir barna bedre kjent i nærområdet, og får noen nye venner? 

Vi skal gjøre vårt for at dagen blir fin, uansett vær og vind J

Det vil bli loddsalg (kr 2,-) med mange fine premier!

Hva: Familiedag/”bli kjent-dag”. Tid: 12. August, Kl.14:00. Sted: Sletten ved Tyholt tårnet.
Mulighet for ansiktsmaling :)




Hvis du har noen spørsmål, ta gjerne kontakt:Vakt.tlf: 47 15 60 23
eller  via facebook; “Hjelp oss å hjelpe – Trøndelag”.


Som sagt, alle er hjertelig velkomne, og vi håper at så mange som mulig tar turen, slik at det blir en fin dag for store og små J

Ønsker dere alle en fin sommerkveld J

-Kathrine- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.