lørdag 16. juni 2012



Bli kjent-kveld med gjengen :)


Det å være frivillig i hjelp oss å hjelpe - Trøndelag handler ikke bare om det å sortere klær, levere ut bestillinger, hente utstyr/klær, etc. og møte mennesker der de er.
Men det handler også om samspillet mellom oss frivillige, så da er det kjekt å kunne møtes utenfor lokalene,i et annet miljø, for å bli litt bedre kjent med hverandre :)

I går (fredag 15.juni) hadde vi bli kjent-kveld med alle frivillige ( de som hadde muligheten til å komme).
Det var god stemning, praten og latteren ikke minst, satt løst, og det ble en meget vellykket kveld, mener nå jeg :)
Jeg personlig hadde en utrolig hyggelig kveld, med herlige mennesker! Jeg har fortsatt litt vondt i lattermusklene, for som sagt, latteren satt løst, og humøret kan en ikke si noe på, det var på topp :)
Jeg er så heldig å ha fått stiftet bekjentskap med disse flotte menneskene, og jeg ser frem til flere sosiale happeninger ved senere anledninger :)

Maten må jeg ikke glemme å nevne, den smakte fortreffelig! Det var tapas som stod på menyen, og alle hadde med seg litt hver, kurvfest er alltid en suksess :)

Som du/dere skjønner, så handler det å være frivillig om mer enn det som kanskje kommer frem i beskrivelsen av organisasjonen. En får muligheten til å møte mange andre frivillige, noe som jeg selv setter stor pris på :)

Jeg må få takke vertinnen for en virkelig vellykket kveld, takk for at jeg fikk komme! :) Og takke alle som var tilstede, for en kveld jeg kommer til å huske lenge :)


Tone og en håpefull som venter på at noe skal ramle på gulvet :p



Mye god mat :)



Nesten hele gjengen, med den flotte "sjefen" vår på fanget :)


Hele den herlige gjengen <3


Ønsker dere alle ei fin helg! :)


-Kathrine-




                                                                                                 

1 kommentar:

  1. Det var en utrolig koslig kveld, bare synd at ikke alle hadde mulighet å komme...meeeen det vil komme flere slike sosiale sammenkomster ;-)))
    Ha en flott helg folkens

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.